2017. augusztus 20., vasárnap

Bonanza bútor átfestése

Az Artiroka design műhelyem és benne a Bonanzám átváltozása.


FELÚJÍTÁS UTÁN

FELÚJÍTÁS ELŐTT


A házunkhoz adott volt egy garázs, egy nagyon meredek lejáróval. Erről már írtam, ITT elolvashatjátok. Egyenes út vezetett a házba minden esőzésnél, így megszüntettük és műhelyt alakítottunk ki a kis boltom / Artiroka design/ termékei készítéséhez és a bútorfestésekhez. 
Lejáró átalakítás előtt 


Lejáró az átalakítás után

A garázs átalakítása után elkezdődött a Bonanzák beszerzése. Nem akartam sokat áldozni rájuk, így csak is az olcsóbb darabok jöhettek, mivel tudtam, hogy még sok dolgom lesz velük. 



Ez a kis videó a szekrény átalakulását mutatja. A Lignocolor termékcsalád Olive színével festettem, két rétegben. Igazából egy réteg is szépen fedett, alapozóra sem volt szükség, de szeretem a tökéletes munkát, így két rétegben festettem. A legnehezebb rész a lamellás ajtó festése volt, azzal elbíbelődtem egy darabig. 



Másfél doboz festék ment a 4 szekrényre összesen a nagyobbik kiszerelésből. A ligno ecsettel festettem, ami egyszerűen fantasztikus. Nagyon sok festéket felvesz és csodálatosan lehet vele dolgozni, nem kell állandóan mártogatni az ecsetet, tényleg csak ajánlani tudom nektek! 


A képen is jól látható, ahogy az első festékréteg felkerül, tökéletesen fedi a bútor felületét! 5 napig tartott a festés a 38 C fokos hőség idején, de a műhelyben csak 26 C fok volt, ami igazán kellemes volt. 

Ez a blog úgy indult, hogy az új házunk átalakítását szeretettem volna dokumentálni magunknak, illetve annak a pár olvasónak megmutatni akikre számítottam. De mivel időközben a bútorok átalakítása, átfestése lett a szenvedélyem, ma már többnyire erről írok nektek, és a blog látogatottsága minden képzeletemet felülmúlta. 😃

Köszönöm, hogy ennyien kíváncsiak vagytok a bútorfestéseimre, illetve hogy ilyen sokan olvassátok a blogot! Ha nem akartok lemaradni az újabb bejegyzésekről, iratkozzatok fel a blog jobb oldalán, így minden cikkről kaptok majd új értesítést. 

További inspirációkért kövessétek a Facebook illetve a Pinterest oldalam, amiket itt tudtok elérni.

  







2 megjegyzés: