2017. június 14., szerda

Ombre, azaz színátmenetes szekrény festése, képekben elmesélve


Ilyen lett... 

Alapos tisztítás és kis csiszolás után
 ilyen volt








Fehér, vizalapú zománcfestékhez adtam, mindig egy kicsivel több kék színt. 



Először halványkékre festettem az egész szekrényt, majd fokozatosan egyre sötétebb árnyalatúra.  Közben egy fiókos szekrényt is festettem, itt jól láthatok a kék különböző árnyalatai. 









A színek széleit finoman összedolgoztam, így lett egyre sötétebb.


El is készült a szekrény, ez lett a párnatartó, és sok apróságot elnyel. 





Végül az összes bútor kék színt kapott a teraszon. Rá kellett jönnünk, hogy kicsit sem passzol a piros kőhöz amit örököltünk az előző tulajdonostól. Mivel a kő festéséről egyenlőre mindenki lebeszélt, így eladtam az összes kék bútort (kivéve a kis asztalt) és most új színek lesznek a teraszunkon. 


Már el is kezdtem átalakítani.  Itt be is kukkanthatsz hozzánk, hogy állunk most és ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel a blog jobb oldalán, így minden cikkről kapsz majd új értesítést. További inspirációkért kövesd a Facebook illetve a Pinterest oldalam, amiket itt tudsz elérni.

  





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése